السبت، ديسمبر 26

خلااااااااااااا هسااافر مصر.....فلسطين ...



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته




انا اليوم حابه احكيلكو انو خلاااااااااااااااص هسافر



هسافر فلسطين هبدءأ حياه جديده



انا مسافره بكره علي مصر ان شاء الله كان نفسي اكمل كلامي باني هدرس بمصر



بس هكمل كلامي واحكي ومن مصر هروح فلسطين عشان ادرس هناك



كنت عارفه وحاسه انو يوم ميلادي السنه هاي هيكون مختلف تماما



هكون وحيده بين اهلي كان زمان نفسي اروح فلسطين وهموت من الفرحه بس اللي حصل هسه بجد مش عارفه حاسه نفسي مش قادره



السنه اللي فاتت २९/१ كان مميز كتييييييييييييييييير



السنه هاي هيكون مختلف تماااااااااااااااما



بتمني اني اقدر اتاقلم علي الوضع الجديد اقدر احقق حلمي اللي خايفه انو يضيع



هحاول اتاقلم ان شاء اللهوهحب الناس مهما حصل



بصراحهمش عارفه شو المفروض اكون فرحانه ولا لا مش عارفه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



هسافر انا واخويا ابراهيم بس رحلتي هتكون صعبه معاه الله يستر



ههههههههههههه



اليوم صدر قرار بسفري وخلاص مفيش مجال للنقاش



بتمني انكو ماتنسوني وتدعووووووووووووووووولي



صحباتي لم ودعوني بجد حسيت اني ...........



استغربت من حب صحباتي اللي بنات كان علاقتي فيهم ايام المدرسه رسميه



حسيت هسه هم قديش بيحبوني



بحبكوووو كتيييييييييييير



وبحب صحبااااااااااااتي



سومه هتوحشيني هتوحشني شقاوتنا كان عندي امل اشوفك بس قدر الله وماشاء فعل



امون هشتاقلك هشتاق لعنادك لحكاياتك



شيمههتوحشني مناكفتك دحكك طفولتك



مقبوله هتوحشني مقالبك دحكك وروحك



بكملك كمالة مسجك حكتيلي ياغلي واعز صديقه



(شاب الشعر ياعبيد)



هههههههههههه

ساره هيوحشني حبك اللي وخوفك عليه وطيبة قلبك وعفويتك



اماني عرفت انك بتحبيني والله انا كمان بحبك يمكن ماكنا قراب في المدرسه بس قلوبنا كانت عند بعض



سمور خلي بالك من نفسك والله يحقق احلامك هتوحشني تطنيشاتك



ههههههههههههه

وفاطمه محمد هتوحشني خفة دمك ومحبتك

وفاطمه صالح هشتاق لتنشيفك دمي

ووفاء انك تدايقيني وتجنينيني

ههههههههه

ورهف حبيبتي

واياد ابن اختي وريم

بجد شايله هم كيف بعدي عنهم





هتوحشني حكاياتكو



ويوحشني اني اسمعلكو



بحبكوووووووو كتيييييييييير



لا اله الا الله



ادعوووووووووولي





11 التعليقات:

(Joudy) يقول...

انتى كمان هتوحشينا يا إيمى وهيفضل عطرك بينا لحد ما ترجعى لنا وتحكيلنا عنك من تانى إن شاء الله هترجعى تكلمينا ونشوف كلامك ربنا يسعدك يارب وييسر لك الحال دوما

دمتى غاليتى بالحب والود والخير والسعادة

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ربنا معاكى يا قمر

انا كمان بحبك اووى وبدعليك من كل قلبى
خلى بالك من نفسك

وهستنا طمنينى عليكى

احنا مش هننساكى انتى كمان مش تنسينا

لا اله الا الله

غير معرف يقول...

ربنا معاكي ياقلبي

بس مفهمتش انتي هتعيشي بمصر ولا بفلسطين

يعني هتسافري على مصر وهندخلي غزة وتستقري بفلسطين ؟؟

انا كنت فاكراكي اساسا جيتي على غزة هو انتي لسه بالسعودية :]

في جميع الاحوال ربنا يوفقك وتبقى سنة سعيدة عليكي يارب

دمتي بحفظ الرحمن

بحر الإبداع يقول...

السلام عليكمـ

أخيتي الكريمة

مبارك لك عودتك لأرضك ووطنك..
ولا أعرف إذا كنت ستسافرين على قطاع غزة أم الضفة الغريبة.!
لكن أتمنى أن تكون رحلة سعيدة لك ، وترجعين بألف سلامة

أسأل الله أن تكونِ بخير

دمت في رعاية الرحمن

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

هتوحشينا كتير ومصر هتفضل بلدك وممكن تحتضنك فى أى وقت
ربنا معاكى وربنا يسعدك ويوفقك
تحياتى

غير معرف يقول...

انتي ليش متخوفه هيك
اكيد اهلك فكرو بمصلحتك قبل اي شي وعسى ان تكرهو شيء وهو خيرلكم تحتاتي

غير معرف يقول...

ىلالالاىرلاب

جوجو يقول...

ازيك ياايمى

وحشانى والله موت انا عارفة انى مقصرة قوى بس مبقتش ادخل مدونات كتير
ربنا فى معاكى يارب وتقدرى تحققى اللى بتتمنيه

تحياتى

نكهة مغربية يقول...

ربنا يسعد أيامك يا عسل سواء فس فلسطين و لا مصر
المكتوب لازم نشوفو في أي مكان و أي زمان
ربنا معاكي
سنة سعيدة

نكهة مغربية يقول...

ربنا يسعد أيامك يا عسل سواء فس فلسطين و لا مصر
المكتوب لازم نشوفو في أي مكان و أي زمان
ربنا معاكي
سنة سعيدة

rony يقول...

ربنا يطمنا عليكى
وهتنورى مصر الشويه الصغيرين دول
ويا رب يطمنا عليكى وعلى اهلك فى فلسطين
ربنا معاكى

برعاية مدونة الأحــرار »»