الجمعة، يونيو 5

نفسي افهم ليش؟؟؟

مخنوووووووووووووقه
بجد
ادعولي
واسفه
لو كنت جرحت
حد
بس انا مش
مغرورة
ومش
ظالمه
ادعووولي
تحيـــاتي

16 التعليقات:

مصعب صلاح يقول...

السلام عليكم

أول تعليق ، باين كده أول تعليق

ياريت يكون أول تعليق أنا عاوز ان شاالله بسبوسة حتى

المهم

بلاش ندي للحزن مكان ف قلبنا ولو للحظات

وبعدين مين قال انك مغرورة وظالمة هو انت رئيس عربي

دا بالعكس

احنا بننتظر تدويناتك الرائعة يا ايمان

وربنا معاكي ف امتحاناتك

تقبلي مروري

الشاعر الحزين يقول...

ايه يا بنتى الكلام ده ؟


وبعدين مين أساسا يقدر يزعل منك

هو حد يقدر يزعل من القمر برده

وأوعى تحطى فى دماغك أى حاجه تضايقك أبدا

والله مفيش أى حاجه تستاهل اسألينى أنا

المثل بيقول اسأل مجرب ولا تسأل طبيب وأنا أكتر واحد مجرب

عشان كده بقولك صدقينى مفيش حاجه تستاهل

ياللا اضحكى بقى وانسى اللى انتى فيه ده

صباحك زى الفل يا قمر

ELMASRYA - MRS WRITER يقول...

إيه ده بقى؟

مين قال عليكي مغرورة وظالمة ؟

إنتي كلك على بعضك 17 سنه ومنهم ييجي 13 سن طفولة

يعني عندك أربع سنين بس

ودول ماتلحقيش يطلعلك فيهم عرق غرور وعرق ظلم

ماتخليش كلام الناس يأثر فيكي اتعلمي تبقي شديدة وقوية

أقولك على حاجه حلوة

أنا كان ليا مدونة اسمها ساعة لقلبك علشان صاحباتي يضحكوا ويفرفشوا قفلتها من فترة لكن ألحوا عليا أفتحها وفعلا فتحتها تاني

هحطلك اللينك تروحي تقري وتقوليلي فرفشتي ولا لأ

لعلمك لو فضلتي مخنوقه برضه هتعقديني وهقفلها تاني

خدي أربع بوسات وحضن كبير من خالتو وابعتيلي اللي مزعلاكي أعضها

بحبك قوي يا إيمان يا روحي

ELMASRYA - MRS WRITER يقول...

اللينك أهو يا منمن

نسيت أكتبه معلش السن بقى يابنتي

هههههههههههه

http://edhakleldonya.blogspot.com/

أي خدمة بس ياريت تدخلي وتقري هتتبسطي ولو حتى شوية صغننين

مواااااااااه

عاشقة الأحزان يقول...

السلام عليكم


ايمى حبيبتى
ربنا يصلح حالك يارب ويوفقك

وبجد انا حاسه بيكى لأنى عشت نفس التجربه دى وما زلت بعانى منها


خلى بالك من نفسك وطالما واثقه من نفسك مش تعبرى اى حد

ودى نصيحة من اختك الكبيره

وياريت تعملى بيها

بصى هقولك انا هسيب ليكى الميل بتاعى الجديد عشان نتكلم برحتنا
هبعت فى الكومنت التانى

يلا سلام

جوجو يقول...

السلام عليكم

مخنوقة ليه ياقمر بعد الشر عليكى

(Joudy) يقول...

ايه يا بنتى مالك ومين قال انك مغرورة ده ايه ده هو انتوا بتيجوا على فترة الامتحانات وتبقوا حساسين أوى ليه كده هو انت لحقتى تجرحى حد معلش أنا مقدرة اللى انت فيه ربنا يعدى الأيام دى على خير ويوفقكوا يارب وبلاش تشغلى بالك وخلى عندك ثقة شوية فى نفسك بلاش كده وركزى فى الامتحانات

ربنا معاكى ويارب يعدى الأيام دى على خير

كيــــــــــــارا يقول...

ربنااااااااااااا معاكي يارب وفرج همك ويراضيكي

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

يابنتي اه بس لو تسمعي كلامي
بس انتي ........
والله ما عارفه اقولك ايه
اساسا غبي اللي قال عليكي كدا
هو لو يعرفك مكنش قال عنك كدا
بس نقول ايه
ربنا يكمل الناس بعقلها

حاجه ترفع الضغط

بحبك موت يا احلى موني
اموااااااااااااه

ادم المصرى يقول...

دا باين كدا الموضوع مش موجه لينا وباين كدا فى شخص بعينه

ولكن مش كل من وجه اتهام لكى تغدى الكلام وكأنو أنطبع عليكى

حولى متشغليش بالك بأى رأى اخر يوجه أليكى

وربنا يعينك على ما بلاكى

ريــــــانــه الـعـــــود يقول...

السلام عليكم ورحمة الله

اسأل الله ان يشرح صدرج ويفرج همج عاجل غير آجل

:)

الحارث بن همّام يقول...

الله يفتح عليك ويشرح صدرك

if u want to be happy .. just
صلي عالنبي

yoyo يقول...

صباحك سكر يا ايمى

ايه يا قمر مالك بس ؟!
فى ايه مين مزعلك ؟!
لا يا حبيبتى انت مش مغروة ولا حاجة واللى انت انسان طيبة وقلبها ابيض

استغفرى ربنا واهدى كدا وان شاء الله ينتهى الوضع دا على الف خير

خلى بالك من نفسك
ربنا يحفظك يارب
تحياتى
يويو

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

ليه بس كدة يا قمرة التدوين أنا متأكدة إنك إنسانة رقيقة جداً وطيبة ومش ممكن تكونى جرحتى حد
وكمان مش ممكن تكونى مغرورة خالص ودة واضح فى كتاباتك
ماتخليش أى حد يهز ثقتك بنفسك
ربنا يفك كربك ويفرج همك
تحياتى

جريدة الصباح العربي يقول...

شاركوا معنا في أختيار العمل الأفضل للنشر عبر صفحات جريدة الصباح العربي
http://sabaharabi.blogspot.com/
وذلك عن طريق التصويت في المدّونة على القصة التي أعجبتكم
أو التصويت عبر جروب الجريدة على الفيس بوك
http://www.facebook.com/group.php?gid=78080770039
وذلك لرعاية المواهب العربية الشابة

نوارة يقول...

مالك حبيبتي

انتي عسوووولة وطيبوة جدااا

ربنا يوفقك ويزيل همك يارررب

وينجحك ويعينك على دراستك

بالتوفيق حبيبتي

نوارة

برعاية مدونة الأحــرار »»